2010 m. spalio 17 d., sekmadienis

Liusė

Susipažinkit - čia Liusė :) Ji labai mėgsta arbatą :)
Aukštis - kaip ir visų mano lėlių - apie 32 cm (+20 cm kojos). Įdedu vieną nuotrauką, kurioje Liusę laikau rankose. Gal kiek padės įsivaizduojant realų jos aukštį (taip darau, nes ne vienas žmogus, pamatęs mano lėles gyvai, nustemba dėl dydžio - jos daug didesnės nei įsivaizdavo).
Liusė sukurta iš Paperclay'jaus, tekstilės, akrilo, merino vilnos ir kt. Veidukas iš arčiau - prieš tai esančiame blog'o įraše ir fotogalerijoje.
Linkiu gražaus likusio rudens!

8 komentarai:

  1. Na žinok man patinka tavo ieškojimai ir stilizacija,minimalizmas, super! Už suknutę atskiras pliusas, o jau kojytės :)))). Gal dar padarysi specialiai Liusei kokią kėdutę, kad ir taburetę?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, Vilmut :) Iš tikrųjų mintis pradžioj buvo padaryti staliuką ir kėdutę - ir ji taip sėdėtų sau prie staliuko.. Gal ir reikėjo taip padaryti. Bet matyt užtingėjau :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai visai netrukdo vėliau jai padaryti kokį baldelį, ji tokia meilutė reikia kėdutės :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Reikėtų...:) Bet aš save pažįstu - jei ko iš pradžių nepadarau, vėliau labai sunku prisiversti. Bet aš šitą mintį dar pabandysiu prisipratinti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. que bella es !!!! y la postura de su cuerpo...bellisima!!!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Nuostabi lėlytė! Ir vardas jai labai tinka! Ir suknelė labai stilinga, tokia retro. Mano mama jaunystėje labai labai panašią turėjo :-)Jauki kompozicija su puodeliu, ir pritarsiu Vilmai-Liusė tiesiog prašosi kėdutės.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ačiū, Ieva :) Liusė tai pats pirmasis vardas, kuris toptelėjo į galvą ir prilipo :)
    Na, jei sakot dėl tos kėdutės..tai gal ir reikės....:))

    AtsakytiPanaikinti

Lankytojai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails